2014年1月19日星期日

19/1



人愈大愈難搵到一啲自己欣賞嘅人,有時太容易先入為主,

即使搵到,個少少feel又唔足以令自己有行動力去投入甚至主動識對方。

又諗呢D野唔係太Dry,而係身邊朋友Dry到成日對我發姣而令我諗埋一份。

冇男朋友姐,唔係冇咗隻手,成日叫苦連天真係好攞命。

男朋友嘅呢,又一個禮拜分三次手,拍乜Q拖吖日日掛住分手?



有天去吃火窩,鄰桌坐著小學同學,他們聊著的依舊是關於小學同學,

忽然聽到小學時期暗戀的對象的名字,他們的聊天內容:

「XXX欠我$2000然後走咗佬,上佢公司搵佢D人話佢冇做啦。」

「你有佢地址架,上去摷佢啦。」

「算啦為咗$2000。」


心裏倒是沒有「點解以前會中意個咁嘅人?」的感覺,

而有點難過他過得不怎麼好。我想非走到絕境也不會為了$2000背叛好兄弟吧?

又或者,其實他就是純粹人渣 (……)



很多小學同學圍在一起的時候,說著的都是小學的事情、小學的玩伴。

那兩年是我讀書生涯最快樂的時光,我最好的朋友也是在那兩年中認識回來的。

那兩年的時光,是我的回憶中少數會閃閃發光的片段。

關於童年,很可惜地我記得的大多都是不好的事情。



沒有留言: