2013年5月11日星期六

微信搖搖樂


原本諗住真係關電腦,但見whatsapp比一班飢渴女炸機真係想上黎吐下糟。

琴晚老女人同我講佢微信搖到個正太,用佢張假相 (同真人好唔似),

佢仲要話自己中四,個男仔先中五,個男仔仲話佢似小學生。

佢cap D對話比我睇。真係好鬼賤。

我叫佢「唔好老牛食嫩草啦。成件事真係好嘔心。」

佢話我妒忌佢有囝囝  LOL。


雖然成件事都係玩下姐,但真心覺得好嘔心。

同埋點解成日要用「囝囝」吖!p_q  點解我又要跟埋佢地講!!好核突。



後續好好笑,老女人話 「Holy shit....諗諗下佢好似係我小學同學個細佬。」

然後我噴笑,曖昧成晚原來識嘅話勁尷尬。



跟住琴晚我又係悶到嘔,又去搖下啦,全部都啊叔=_=好恐怖,一係杜拜油王=_=。



講起微信,我入唔返之前個AC,其實已經係好耐之前嘅事,

我記得以前同個朋友仔傾得好開心,佢又係低低能能咁,可惜搵唔返佢。

喂 Elmo!!如果你仲有睇我blog同我聯絡返吖!!






仲有,同老女人:

「微信有JJ啊,做icon痴線」

「JJ是無處不在的」

「佢係咁hi我,係咁有JJ出現啊」

「剪咗佢啦」


哈哈哈哈哈。





然後啱啱……佢地又share個微信韓國仔,icon好靚仔唔係好信係佢。

但係佢地癲哂,痴鬼線哈哈。






悶………同我傾計啦啦啦啦~~









BTW, sumyee我聽咗妳comment個兩隻歌,唔錯!唔錯!THANKS!!

仲有,我生日係3月5呀 XD,唔係5月3呀XD 妳第二年記錯吖傻瓜

不過記錯好過完全唔記得…………我上年唔記得咗你生日真係好內疚:(((

想妳了……





1 則留言:

匿名 說...

甘點算呀

LEMONWAI