2013年1月10日星期四

我的2012


睇返相先記得係2012實質做過乜,仲有D幾有意義嘅相。

Memories...

時間由遠至近



我真係有瘦到過咁(假嘅應該)? 連胸都冇咗哈哈

考DSE個時好似真係瘦(?)



我D長頭髮呀!!!嗚嗚嗚


生日前一日,唔係幾開心,去咗散步。




我記得就好。


十八歲。不怎麼快樂的生日。


和suet一起看過最美的日落


和suet在溫書過後去看夜空。妳告訴我最亮的星是金星,還有種種星座。


考完DSE,六月份。

去撈文家一聚。聽了好多好舊的好音樂。

A wonderful day.



人生第一份工


我個頭竟然曾經咁好睇過?!!

好中意呢個髮型呀!!!


哈哈哈,我竟然po出黎


sweet sweet memory,好好好好好味


你煮比我食嘅午餐,好感動,好好味。


人生第一次飲到醉醉地 ( 我以為自己冇醉………)

不過係空肚飲咗幾啖梅酒咋,哈哈哈


第一次dip dye




suet生日

同班新同學做完個present,開始變得好熟。慶功。

family day,好開心。



返學前趕到爆,趕得切搽cream,點鬼知搽完皮膚敏感,好絕望地自拍哈哈哈。


愈黎愈開心嘅生活

愈黎愈智障嘅人生


對面屋整咗新鐵閘,多謝哂,可以出門前照照。

2012,打咗太太太太多次邊爐。


新圈子新花名

好中意呢班死人頭

多謝你地令我成日都好開心


感謝妳,一直和我相親相愛,我真係好愛妳。


聖誕



沒有留言: