2013年1月10日星期四

2013 # 生活的熱情


2013 # 1 月 假期進行中


Yeah,今天和草泥馬去看了Andy Warhol 作品展!Finally!滿足。



最近心愛的書和電影。


「妳個批好核突呀,好似青蛙春呀。賣相好唔得囉!」

「好好食囉!Sell 內涵吖!似我!」

真好食。

間中係cafe hea真係好正。


前幾天。賣相一般,但芝士大滿足!好飽。





我從未po過自己個樣,因為我對自己其實一直以來都極冇自信,

以前連影相都好抗拒,係近兩年先想影相keep返記憶。



不過算啦,樣衰係事實,哈哈哈。

主要真係想分享最近同好友一齊共度嘅好時光,我好中意好中意D相。

努力成為每天都對生活充滿熱情的人。


我一開心就伸俐架啦痴線……

D靚女影伸俐相咪好靚嘅?只伸十份之一條俐。

我係用盡生活嘅熱情盡情伸俐的熱血青年。

左下個張係例子,哈哈哈,笑死我。

(勉強叫紅帽個個做「靚女」先啦下 (哈哈哈,佢會用粗口鬧爆我)



平安夜個晚,校服party~    (我記憶當係13年)

左起角色:經典壞學生>總是被欺凌的>壞學生的手下>修女瑪莉> er...攝鏡小學雞


終於食到芝士火鍋+ pizza。個個夜晚返去食唔飽肚餓,哈哈。


其實第二張我都係伸咗十份一條俐,哈哈。

好智障我個死人樣。




I miss you。suet n loman。總是會想老朋友。


沒有留言: