2012年7月12日星期四

諗諗諗

 

哈哈哈,今日被一個中東籍客人說我是sweet girl ,裝淡定真暗爽。

哇,如果有杜拜富翁看上我就好了,哈哈哈癡鬼線。


今日沖Latte 無意中拉花拉出心心啊,好開心。

不過沖咖啡頻頻出錯,好慌,一出錯我就亂了 =_=




這幾天見到不少韓國女生,不知道她們有沒有整容,但長得還真有氣質,

我喜歡她們的眼睛,單眼皮、不大不小的眼睛,很特別。




唉,點解要同我講得三成人有3322!點解點解點解!!!

搞到我又諗諗諗諗諗諗諗諗諗諗諗到又肚痛。

唔想諗,好想一句話之佢就時光飛逝去到二十號,寧願快D面對。



正能量吖!

沒有留言: