2012年7月22日星期日

被虐

唔係dse吖嗱


夠喇,真係醒。(好似D人戒毒咁,死唔斷尾)

人生就係咁架啦,好多野努力完都係會毫無收穫。

不過,撞過一次板,都係唔醒,用死力去努力,把鬼。



難得有個朋友能夠彼此坦誠互相分享「愛」,哈哈,單戀、暗戀。

她說我是被虐型人格,嘖,太準確。她是施虐型,哈哈。

她說motherfucker待我很差,不值得我去喜歡。(哈哈哈,其實他好無辜)

他只是差在不喜歡我,哈。

所有痛苦還不是自己犯傻招來的?

不想再寫些什麼說些什麼,好多餘。

哈哈,放在心裏的事,其實讓人最痛。





不過同時讓我更感唏噓的是你,我想大概連你自己也分不清「需要/依賴」與「愛」吧。

而我也分不清這是體諒還是縱容。






我唔係被虐狂……只係每次想被愛都變成被虐咁折墮姐




可能因為我真係唔係好識愛自己。







加油  :)

Love life!

1 則留言:

匿名 說...

how's your result ?
anyway, best wishes hee