2013年4月13日星期六

妹妹




見到我妹兩晚成粒幾鐘都係到睇片學做gwiyomi我真係忍唔住同佢講:

「妳哂D時間學D咁嘅野不如睇下其他野啦!真係好腦殘呀。」

姐係個D靚女幾腦殘我唔理呀,

睇住自己個妹粒幾鐘睇個條死人片學埋D無謂野我真係頂唔順。

佢仲話:「家姐你做下」,佢問得好天真,我噴笑然後答佢:「做你條毛!」


我同FDS講起都毛管動,點解D女仔真係可以拍得出架哈哈哈。






我屋企好多野都比我呀妹整壞咗,手提電腦中咗毒,座枱都壞壞地,

因為佢D online game有毒=_=。

 座枱電腦枱個keyboard 板個條軌成條甩咗落黎,因為佢玩online game玩得太high狂拍塊板,

就黎成張枱倒塌。好驚。

想當年,個D online game我玩咗一陣就冇玩,因為我玩game真係勁廢。






妹:「今日麵包店個叔叔問我四年級定五年級,我答五年級。」哈哈哈,其實佢六年級。

有次我同佢去剪頭髮,髮型屋個叔叔問我地幾年級,問佢係咪一年級,問我係咪六年級

……………………

我諗髮型屋個叔叔一定想我問返佢係咪十八歲。

個陣我冇答佢。唔通我用師奶笑應佢:「呵呵呵呵,我中六都畢咗業啦!」?






其實我D屋企人真係好正好好笑。

吖係!

自從我電衰咗個頭之後,有日佢地圍埋係飯枱,我彈過佢搶食之濟……

我老豆竟然開口同我講:「你個頭點搞吖?」然後係到笑。

作為一個男人,老豆,其實真係冇乜點開過口評價我外型……

跟住我媽當然又落井下石啦,笑到佢呢……

爸:「你個頭電咗幾錢吖?」

我:「328」

爸:「你老豆我個年代都要二百幾啦哈哈哈328」

我:「=_= !!!」

係所有人入面,我係最樂觀個個(可能因為我唔會成日望到自己個柒頭哈哈哈),

同埋我覺得,頭髮呢家野好死架姐,等佢長、等D死人細攣變直D……宜家咪日日紮計出街囉

我成日都話留長,永遠都留唔長,學聰聰話齋:「識你咁耐都未見過你D頭髮長過」

大半年我不斷愈剪愈短……





今日又冇返學,哈哈哈,因為聰聰佢地都唔返。

連放五日爽到琴晚係屋企發癲。

夏娃真係好得意:(   但佢淨係同我傾學科野:(

同聰聰就鬼咁FD!!!





唉電話又就壞點算.......


2 則留言:

liartz 說...

妳妹妹咁天真地問妳,妳竟然咁答佢~~XD

TWY. 說...

re
哈哈哈,本能反應XD!!