2013年4月5日星期五

花痴手記



想要投入另一個人的世界,看他看的電影、聽他聽的音樂、走他常走的路,

想用他的視覺、觀點看一件事,都是想要理解他。

但,了解一個人,真的不代表甚麼。

理解他的世界,但走不進他的世界。



剛才在whatsapp group chat,說到某一樣東西,

然後我說「那是他最喜歡的!!!」

草泥馬:「他喜歡的不要看啦!!!」

我說:「他喜歡的我都看了……」

然後下面他們一連串「犯賤」……………(唔應機嘅都難得出黎踩我=_=)

當下笑完真有點心酸,再看看他們改的group名:有些人 注定只是回憶

(哇,唔好再矯情D應景D?!)



唉,點解我內心唔可以花痴埋?








說起花痴,上學期我和樂樂花痴的極品呀Sir路路…………

已淪為……………

大奇葩……………

主因是他的髮型!!!!!做乜唔剪頭髮呀路路?!!!!

佢宜家近乎中分,個頭扁到成粒冬菇咁,但又唔係Mr.其中一個個隻冬菇型喎,

係頹菇!!發霉菇!!!

好好地以前成個方大同咁,幾正!

宜家我完全冇興趣望佢,佢又高,18X,抬頭都懶得懶。


樂樂話我側面同佢側面好似,哈哈哈哈哈,冇可能!!

佢側面真係好靚仔,髮型以下:個鼻好高好尖、瓜子臉好瘦、下巴弧度都好好,

唔好玩啦,我塊臉上邊part會尖?哈哈哈

不過呢,其實好多人都同我講我塊臉尖咗,

我覺得係膠原蛋白開始流失 / ^ \  ( 絕對唔係瘦咗…… )



然後樂樂同ICE有新target:佢地個哲學呀Sir ,走萌路線。

第一次見佢覺得ok ge,好似學生,運動+ 萌系。

之後 Sports Day 見到佢,佢同樂樂佢地傾計,

哇……

佢冇剃鬍子,揹住大背囊,又掛住兩部大相機,

我背光抬頭望佢……

勁似呢……流落荒島同個排球做friend個個

哈哈哈,我冇同樂樂講,比佢打死都似。




D同學仔真係……冇見過靚仔。

之前留意過一個打扮唔錯嘅,

後尾發現………

佢好似係姐妹來的

……

同埋我比佢D腳毛嚇親………

佢個陣係canteen用一個幾女性化嘅步伐奔跑 (第一次嚇親)

腳毛腳毛腳毛腳毛腳毛 (第二次嚇親)



BTW,

有時「姐妹」真係好難分……

原本我地以為牛奶仔係姐妹,

佢又化妝啦、又中2美白啦、把聲又嗲啦、行路手腕又曲起又女性化

但係竟然係直男……………

以前我一見佢就想抱住佢,因為佢又高又肥得可愛仲要白雪雪,

宜家見佢………心情好複雜。

不過其實佢幾man,有次係舊center格電梯上咗去,上面係好多黑人聚集嘅,

聽同學講佢地中意撩女仔。個時牛奶仔勁man話「你地女仔企後D」佢企前面,

當時我心諗:呢個姐妹好Man呀!

哈哈哈,原來佢真係real man 呀~





最後一個Presentation 啦!加油!

沒有留言: