2013年4月28日星期日

highhigh


from tumblr.


完sem,time flies 。

今個sem我好似冇返12堂哈哈哈,真係唔係幾好。



持續天光先訓得著,好處可以用黎溫書。

仲有一星期。



放假會肥死,嘿嘿,但好想同朋友食餐好~~~~~~~

咖啡弄吖等我吖~~~~哈哈好開心

諗起啲美食就好high!!!!

諗起我個布吉遊仲high!!!!!

$#e^i%t#@oulr系杯崢場杯土田ljfb徑賽

溫書!

2 則留言:

匿名 說...

我係網上apply左Pacific Coffee喇
大約幾耐有通知?
唔該你

TWY. 說...

e,我都未試過係網上apply,

所以真係唔知呀唔好意思:(

不過我估應該一星期到會有通知。