2013年4月24日星期三

做唔完……


琴晚淨係訓到十幾分鐘,我就死。做就做到四點半,失眠失到六半。

朝早買個麥當奴早餐獎勵自己,一開口講野個刻鬼食泥咁@#$^,哈哈哈,好樣衰,通完宵係咁上下。


做極都做唔完……唉



但係有件好開心嘅事!!!

六月可能去泰國!!!!

好耐冇一家人去旅行啦!!!!

好開心好開心好開心,希望成團~~



但係如果咁,可能同唔到中同去TW………o_o

2 則留言:

匿名 說...

HI~Im kristy 希望你記得我;P
我睇你個BLOG知你之前做過pacific part time,我依家考完DSE都有興趣做@@ 係點樣申請牒? THANKS~

TWY. 說...

re
我上勞工處個網搵架:)其實你直接walk-in問一問請唔請都ok :)