2013年4月22日星期一

兩個星期


仲有兩個星期,其實好快捱過。四個月嘅暑假等緊我,我會加油。

我估大家都捱得好苦,加油呀。

我好耐冇訓過好覺(琴日算有嘅),真係就死,成日好似大肚婆咁一起身就見暈,眼前一「白」hold幾秒。

琴日終於温咗GEA,溫下睇下電視食下沙津(食屎我琴日冇停過口),

下晝梁嘉輝個套92黑玫瑰好好笑,我睇第二次,但我同媽都笑死。

琴日真係叫可以鬆下,唉。


係咁一份又一份paper打字會打到想嘔,我打字其實慢到嘔,

三千幾字我起碼要打五粒鐘,哈哈哈,因為我唔係好識打字架,

所以打完一份手稿又接一份我真係想嘔。

聰聰佢地其實好好,都話叫我比佢幫我打字,但我唔想麻煩佢地吖。



樂樂話做paper會瘦……但我已經食咗成大排朱古力哈哈哈。

我仲叫我媽幫我買多排「做功課用架」。哈哈哈。

對自己好D吖嘛~~~同埋會開心D~~~




沒有留言: