2013年4月18日星期四

開心飯局


累死了還能失眠!!於是今天就遲到了=_=

堂上讀的篇章中的男主角有性障礙,那篇文章還描寫到男女交歡不成的場景、對話,

然後聰聰笑得多開心,哈哈哈好白痴。

「你使唔使笑到咁開心呀?」

「哈哈哈佢唔得。」=_=

然後他問我:「喂你有冇睇過A片?」一大早就要聊這麼重口味的。

其實有用過FOXY嘅,都一定睇過A片囉哈哈哈。

DL片十次有六七次都會係咸片架喎痴線。

我「DL錯片睇過一兩次咁囉,但係呢次次開錯都係一黎就搞架喎,全部都冇劇情嘅」

佢「係囉我都中意D有劇情嘅」

我「咪睇咁多啦你→_→」

佢「我都驚部腦中毒」

我還告訴他們我第一次看A片其實是六七歲時那個菲傭姐姐教我看的!哈哈哈!

事源一次在家看電視轉台時,轉到成人台,然後我問菲傭姐姐他們在做什麼,

然後她就成為我的「導師」,哈哈哈,還帶我去買A片!!哈哈哈



今天吃飯吃了兩個小時,哈哈,今天聊天聊得很開心。

阿姿和Nis都說聰聰額前頭髮撥起好像忍者亂太郎裏的一個人物,

他們說得多興奮,一臉笑得快死掉。我和樂樂則一直google圖片看看是誰,

然後整桌人都在取笑聰聰這個柒頭。

「哈哈哈,你撥起多次(頭髮)比我睇」x 1X次

「頂你,係咁叫我勃起!」哈哈哈,我講了十幾次他才說XD



今天阿姿坐在我左邊,樂樂坐在我右邊,為什麼要讓兩個愛美神飛彈坐在我旁邊?

好有壓逼感,哈哈,我說不過還好不是Nis坐這邊,哈哈哈。

我們真的很賤,有次吃完飯樂樂還接飛機瞄準Nis的方向飛去,哈哈哈,我也有份,真係超賤格。



今晩終於可以早訓D,幾晚都訓得兩三粒鐘真係就死咁。



2 則留言:

Mr.35 說...

明明好攰不過訓唔到 T.T
有得訓嘅時唔眼訓

重衰過要做功課冇得訓@.@

TWY. 說...

你明我感受呢!!!!

啊,好想死!!