2013年6月30日星期日

今年夏天寧靜的海

這是屬於香港的天氣?

第一次如此喜歡萬里無雲的天空,如此湛藍,如此美麗。

平凡度「日」,最好的時光都是在最隨意的時刻度過。








SUET的照片:






Instagram拍片新功能太正了!!!可惜我的手機還不支援不能拍,只能用suet的iPhone玩玩。

隨便唱之「週日之歌」

btw.我心中的隨便唱之神非坤哥莫屬~



笑場又忘詞NG好多次之即興10秒亂唱之我愛隨便唱

.@sk_l's Instagram photos | Webstagram - the best Instagram viewer




*My instagram: lacunayan





題外話:

今日跟suet聊到Instagram's "likes" and "followers"

suet:「我真係唔care 有幾多個likes」+1

某次草泥馬說:「嘩好慘呀你張相一個鐘前post一個like都冇!」

我火大加很認真地回應她:「我嘅人生唔需要由D likes去認同自己囉!」(嘩金句呀哈哈哈哈)

兩秒後她回應:「冇人like嘅相我會del咗佢。」


其實草泥馬真係一舊好特別嘅生物:50%死港女 50%文青

其實我都係一舊好特別嘅生物:100% 墮M 終日被虐加犯賤


有時我會同佢講:「我唔係你男朋友/你D兵,你唔好咁對我吖下!」

然後佢認 3秒低威,然後又回復強攻。











suet:「夜晚嘅油站,好有《頭文字D》嘅感覺。」

我:「嘩你好『男人的浪漫』。」


晚間的油站是靜止的島嶼。


2 則留言:

liartz 說...

邊度黎?好靚!

TWY. 說...

由東涌油站往欣澳的單車路:)