2013年6月13日星期四

I love kanken!



好神奇地sem2個GPA竟然同sem1一樣,完全一樣!

我以為考得好差,點解可以咁神奇?好想知D papers到底咩grades可以救到我。

如果又有獎學金我真係可以還神,資助下都好。

好開心。下次真係要再努力D,可能真係有機會接返上U。



不過好SAD嘅係……

原本琴晚好開心搵到個好賣家,賣得最平($580)又超好人,仲要同樣都係kanken fans。

但今日佢通知我……官網Frost green 又冇哂貨!!!好傷心!!!

Frost green 呢隻色由原本賣$520加到$610,仲要已經係良心價。有D 賣家賣到700幾,痴線!!

$500個時 經已貴架啦,宜家仲要6字頭!下次要幾錢呀頂!


我知個backpack 真係唔值$600,但我真係中意咗佢好多個月架!早知520個陣唔好嫌貴 : (



同學們勁踩=_=點解每次佢地都dislike 我like嘅野?

I love kanken! 係因為佢「散發」出個個feel!!有種旅行味、又獨立又清新、中性味

love is blind ~ 中意就中意




photos from kanken's FB page.

沒有留言: