2013年6月6日星期四

五月男神


# 五月男神 #

我男人同我。

幻想下自己係個罐可樂都爽歪歪,佢會hold me,仲會kiss me(飲個時),哈哈,頂好毒。

呢張仲要好生活照,好似個roommate咁一大朝就問:「喂!飲唔飲可樂?」




從來都冇變過嘅一點係……我真係好中意粗框眼鏡男!!!!







今日睇返兩本之前寫嘅日記,我真係好死蠢,講真遇到嘅係唔係好人係一回事,

自己嘅心態、識唔識經一事長一智又另一回事。

雖然我重提舊事幾賤下,

但如果你睇到,我想同你講,我固然唔係好好,

但係你真係一個人渣。

我明嘅,話你純其實貪你蠢。

諗起都心寒。


(嗱!唔好亂自認,唔好再無啦啦say sorry XDD。
某D朋友你地最多係賤人姐,未到人渣咖。)





再留係屋企真係變進食的巨人,食食食,仲話減肥。

薄荷朱古力真係正到呢……雪凍咗擺出黎攤下冇咁硬再食,

好味到要為佢作首情歌,講真,雖然宜家已經忘記咗自己唱過乜。

消暑極品。





最近好想講粗口,因為最近睇嘅野好多粗口。

其實我真係唔撚中意聽粗口,亦都唔撚中意講粗口,

女仔講咁撚多粗口真係唔係幾好。

上次就係咁

同草泥馬同多多係百佳買雪條,

草泥馬無啦啦同我講:「diu你,幫我揸撚住先啦!」

然後我火大:「你可唔可以唔好咁Lu----n  (爛口)」

我個刻分裂咗,明明因為唔想聽粗口而叫人唔好講,

但點知火得濟口快快漏個粒字出黎=_=

跟住佢地笑到pk咁,而我就口殘咗。


冇嘅,有時開心都會講下粗口,廣東話粗口真係幾特別下吖,都算本土文化黎架。








成個月,先標咗DD黑髮出黎,2cm都冇……點會慢到咁?

我今次真係留返長。

沒有留言: