2012年9月2日星期日

hall of fame


在我去跑步前先寫今天日記,yoyoyogogogo!

其實今天生理痛,坐着好像更痛,好可惡。所以運動一下喇。

我很想分享一件有點嘔心的事,因為我真的難以理解……

為什麼個種野要出薄荷味? 哈哈哈,我真心想說涼你妹呀?!!(哈哈,還真是涼你妹)

整天都感到怪怪的 =_= 算了,好嘔心。

聽說日本更有茶包系列,哈哈哈,是真的有茶包在上面。






今天下午跟草泥馬通電。他怎麼可以24 hrs anytime都持續火大呢?!!!

我一邊刷微博一邊聽他發洩………………………

我跟他相比,脾氣和人品都顯得好太多了,哈哈哈,是真的,他真的嘴賤又火爆。

上次吃下午茶,他一直罵髒話,其實真的快惹毛我了,我不喜歡一直聽髒話啊。

「但你中意我呀,呵呵。」死八婆,我真的有天殺了你!


草泥馬很了解我也很同情我,「你真係令人好想虐待你。同埋就係係牆角畫圈圈。」

其實我覺得自己好像韓劇女主角,有點智障、自high、經常處於弱勢的角色。

唉,那要我怎樣?!! 對你們這些賤人好,你們都這麼對我!!!

哈哈哈,開玩笑啦,其實維繫友誼也需要一個願打一個願捱,

你要容忍我的二也實在不容易,哈哈,草泥馬跟我說得最多的一句話就是:「你低B少一陣得唔得??!」

然後我會更high,哈哈哈。  因為跟你一起開心才會那麼high嘛。



還有,今天聊到另一個雙魚女,草泥馬很討厭她,不過她倒是一個成功的雙魚女,可愛柔弱很女人。

「你學下人啦,雙魚女,扮下可愛。」

=_= 好可憐,同為雙魚女,我呢? 怎麼是個二逼?

不過我倒沒有興趣走那種路線,我想要有同性緣多於異性緣,

如果有了男朋友,我不會還跟一堆「哥哥、大哥、"老公"」搞曖昧,WTF?我做唔出。

唉,我真係好女仔黎架 (指指指) ( 抹淚 )




我中意佢D歌!!!!!跑步正正正。

哈哈哈,我係聽咗歌先睇MV,其實首歌冇乜野呀。




仲有原來li 個先係  hall of fame的正式mv。心頤!!!!give me five~~~

真係好中意The script,佢地嘅歌成日都令我好感動。





1 則留言:

匿名 說...

YEAH !! FIVE !!!!最正係個女仔跳BALLET俾評判睇 但趺到 聽唔到音樂個到

LEMONWAI