2012年12月8日星期六

又想剪頭髮

係呢一個moment,

我真係好想剪頭髮!!!!




好中意佢,好中意佢個頭髮長度。





















哈哈哈哈,其實我好中意呢張相,睇下我間房,同我性格一樣咁隨性。

停濟不前的頭髮長度……

個個都叫我Keep住呢個長度……

我要留長啊~~~~






我仲未飲到熱朱古力!!!

發夢的週末。寫日記時驚覺原來還有差不多三個月就十九歲!!

頓時感慨萬分……初中的樣子、初中的身高……

同學們說我明明是高人樣,唉…

哈哈哈,還有他們一班智障說每逢雨天我就會變矮,我頓時就變成被圍觀的小人……





好想行公園添

好想去草地添

好想讀the perks of being a wallflower 原著小說

好想溜冰





吖!係呀,我個頭染返深啡色,深髮色,正!

沒有留言: