2011年9月23日星期五

please


想笑的時候卻哭了出來,比本來還難過。


大學大學
大學大學
大學大學
大學大學
大學大學
shut the f* up!!!!!!!

dont push me please
不要說什麼「你第時讀大學會用到」「你讀大學個時去個到住囉,靜靜地冇人嘈你」………
stop!!!!!!!!!!!
每聽到妳說大學大學大學,我覺得快要窒息了

如果我念不到呢? 讓妳失望比自己的失落更會讓我覺得難過


一個人

總是一個人

即使在人群中

還是一個人



i am fine

一週累積下來的壓力就這樣崩潰了

很好。
很好。
很好。

在別人眼中很努力

但其實愈努力愈吃力

總是和初中的自己比較

為什麼當時比現在還有毅力?

每天兩三點都在狂做maths hw,一邊哭一邊做,

每幾頁就有淚痕……  以前的日子好辛苦好辛苦


但是逼到自己去盡頭真的會有成果。

總好比現在……


這次SBA終於完了。本來很開心,可是不知道為什麼忽然又被刺激到這樣……


情緒化意味著每月那個要來了。每次都準。

7 則留言:

SIMPLETSZ 說...

唉 :( 今日又係聽到啲老師不斷講大學講將來,覺得自己大得好快……

匿名 說...

咁係因為以前 d WS 張張都係精心設計,唔係做 Ex. Book嘅唔知邊度,重有好多都係人地冇我地有

我地重要知道做左,Exam就一定高分....邊個可以 咁大口氣又真係做到....係佢嫁啦...

匿名 說...

From Mr.35

TWY. 說...

re mr.35
以前戆居居一味死搏。其實以前我係驚佢鬧、撕簿………多過為咗求exam高分

唉,宜家愈努力愈迷惘。我寧願繼續戆居居一味死做爛做,唔好諗咁多……

btw..今日sba好成功..哈哈

TWY. 說...

re SIMPLETSZ
諗返以前個几年嘅野好似幾個月前發生咁……
time is running running running out ... :(

匿名 說...

喂!

"try not to be a man of sucess ,but rather try to be a man of value"------Albert Zinsteim

what do you think?



LEMONMWAI

TWY. 說...

re 心頤:
only successful people can say this kind of words.if this person is not famous,successful... no one would agrees wif his words.....

thx for yr comfort,dear <3