2012年6月25日星期一

日常2

今日開心到暈, 攰到死。聽日再補打返啦~ 好攰





件衫係今日收穫~~好中意好舒服好平!!

見唔見到見唔見到?我剪咗頭髮!!

琴日我問suet睇唔睇到我剪咗頭髮,佢答得好敷衍,

我要佢好浮誇地再答我一次,哈哈哈。

我的本我就是野蠻港女嘛,哈哈。


今日捲劉海時燙到額頭起了水泡!!超痛!

剛剛洗澡時更把水泡抓破了T_T 唉,已經是第三次燙傷了……而且我已經非常小心了: (


漂亮(哈哈)!!!自己在前天動手剪的


Today:)


想剪短都因為她!妹妹的短髮令我也好想剪剪剪




好有意義。那天收拾東西,收拾一堆電影票根,

坐在地上回憶過往這些年來一起看過的「我們的電影」。

最後一套哈利波特,真的好捨不得。









最後,為兩位死八婆送上我的Yuri。

撈文今天在扮Yuri講Fuck  you的gif的表情,哈哈哈,超嘔心的。

為咗你地,睇黎我日日都要放一張Yuri仔嘅相,哈哈哈。

( 唉…… suet 叫佢光頭佬………搞到我宜家望住Yuri BB 心入面次次都浮現光頭佬三隻字= =)

Yuri BB - -  好核突

沒有留言: