2012年6月13日星期三

日常

好感動!!電腦屏幕最底開始「那條野」終於變回單行了!恭喜哂恭喜哂瘦身成功。

它一直都以胖了一個碼的身型在我眼前「篤眼篤鼻」。

( 有冇人可以教我點樣係下次,我或我老豆唔小心又整肥咗佢個時點樣縮返佢?)


2

今天終於出門去圖書館了(唉)

我是那種「對外潔僻/ 對外強迫型」的表面光鮮人,

每當我在外面,我都要最基本看起來整齊、乾淨。

例如前一天沒洗頭,即使只是到樓下屋村髮型屋剪髮,也要洗劉海!!(在洗手盆洗)

第一是頭髮,其次是衣著。

在前往圖書館的路上,我心裡一直怨自己說「去趟圖書館姐,洗乜着到出街咁呀?」

因為我穿了雪紡裙和厚底鞋,還很浮誇地有對很顯眼的色塊襪。

但你明唔明?我真係唔中意着拖鞋四圍走 ( 而且我係有着拖鞋PK症,唉 )

着褲又好熱喎………… 好啦好啦,唔兜啦


對外強迫型:見到書架上的書本凹凹凸凸的,我會忍不住把它們對齊立好。


「表面光鮮」,實際在家是另一副模樣,哈哈。

起床、隨意在家盤起的髮型真是不堪入目。



3

在圖書館看書時,飛來一隻蚊子,我一撥牠,牠正飛在我胸口附近,不見了………

我穿着襯衫,鈕扣之間的距離很遠,我心想不是那麼剛巧飛進去吧?(我之前有恐懼地幻想過)

然後我一直很不安,悄悄的在弄來弄去,那時候我真想拍自己胸部,至少拍死牠牠不會亂動。

又幻想像金剛變身似的:啊!!扒開上衣………為了一隻蚊子 =  =

然後媽的一直癢癢的!!(應該是錯覺)

由小到大我都有這種錯覺,背上手臂彷彿有螞蟻在爬的感覺,可能是汗毛與衣服糾結而生的觸感。




4

前幾天在微博看到有人吐糟燕京啤酒好像地溝油,也有人附和說是燕子的精液(用普通話唸燕京)

媽的,我當時就在喝燕京。最近好像喝了不少酒,其中有晚喝了一瓶唔知乜Q酒,超暈超熱。

原因:  屋企真係冇野好飲。



而我媽買燕京的原因: 平吖嘛!  我爸:唔係呀?!燕京!!


有咩牌子嘅啤酒好飲?  等我學下「如何飲啤酒」哈哈哈


5

有件事,真係唔講唔得。我唔係講佢是非,我真係講事實。

個日係謝師宴,有侍應送野飲黎,同枱W女士以極差語氣話:擺低啦!!

眼神仲要係斜呢個隻。 當下我見到個侍應阿姨都以斜呢斜返去。我真係O哂…………

個刻仲見到W女士未來個樣,個D 死人三姑六婆樣呢。


跟住我留意到,真係冇人講「唔該」。成日講「基本禮貌」,基本到漸漸被遺忘。

會係對方「唔該」後答「唔洗客氣」嘅更加絕種啦……( Li項係有D苛刻嘅)





6

「因為慈悲,所以懂得」 — 張愛玲

「— 張愛玲」 是來告訴別人「因為慈悲,所以懂得」一句出自哪位作者,

亦是表達對作者的尊敬。



微博上有個被狂轉的句子類似是:「你不需要懂這這句句子的意思,只需這樣。 — 尼采」

eg :  我廢嗡,我存在。—笛卡兒

哈哈,是在諷刺那些狂引名言卻沒有用心嘴嚼涵義的人吧。


但我覺得「 — 尼采」「—笛卡兒」是很重要的,是一種尊重。

而非裝模作樣告訴別人你在讀尼采、笛卡兒、張愛玲。

就算不列明作者,也用「」來表示引用吧。


認識尼采這位哲學家,是源於鄧麗欣。哈哈哈。因為當時有篇報導強調「鄧麗欣讀尼采?!」,

當時我覺得尼采一定好勁,如果唔係都冇個種「強調」效果啦。

然後我就裝模作樣地看什麼《查拉圖斯特拉如是說》、《悲劇的誕生》。

嘩,講真好深。而且好難睇:悶 + 翻譯本。

唔知點解D哲學書係特別 難睇 架喎。最好睇嘅哲學書真係李天命個D,

李天命的書易看又好看(是哲行道者比較難看),還挺好笑的。



  剛剛GOO了一GOO哲行道者,看到這句:「好彩有網上暴民 唔係都卑李天命昆左」

網上暴民:我敢話: 李天命 作d什麼"思方劍"啊, "天人琴"啊, "九一妙心"啊, "神秘樂觀" LEE D 名, 真係聽到起雞皮.故弄玄虛, 簡簡單單的論調加個九唔搭八的名, 就當自已發展出一套警世理論.佢的"思想方法学"的確不錯, 但只覺得佢只不過歸納一些已有的辯論術, 加個自已老作的名就當係自已建立的技巧, 例如: "子矛子盾法", 一句"自相矛盾"就表達到, 係都要老作個名, 佢覺得型D GA?"九一妙心" 根本就係" 阿Q精神 " 或者 " 唯心", 自已覺得點就點, 佢又講到懶高深."神秘樂觀" 簡直...., 我都無謂講(罵), 免得傷了李天命FANS 的感情.如果睇佢本"哲道行者" 當武俠小說睇都OK 娛樂性豐富, 因為入面 d 名好似什麼武林工夫, 可比金庸小說.」




唔該比十個高登黄色個個邊喊邊chok下chok下個個表情我先。


blog主寧願憑一班網上暴民一個帖而斷定李天命「昆人」(十個高登黄色邊喊邊chok下chok下表情)


思方劍、天人琴等名詞(?)出自哲行道者,哲行道者的確很晦澀。

但我想李天命並非「懶高深」。他本身除了是哲人也是個詩人(因為他有推出詩集),


用詞晦澀,寫得像詩的確難懂。


「九一妙心」、「思方學」等等他個人命名的主義名稱,我覺得很合理。

就如存在主義由馬賽爾提出,你唔會話馬賽爾懶高深掛?

「自已覺得點就點」呢句好笑。


哲學本身就係一樣「自已覺得點就點」嘅野。加上,如果理論合理,自已覺得點就點」有咩問題?


咁講就好似有個基督徒鬧緊尼采講「上帝已死」、反基督之觀點係自已覺得點就點」咁。


eg.「我敢話: 尼采作d「上帝已死」咩咩咩完全係9 up老作,佢不過係個痴線佬咋嘛。」


ps. 尼采真係痴線佬。不過係晚年先痴,其實佢好慘。






人呢都慣性插D當代作家、藝術家、哲學家,對D具權威性(歷史性)嘅古人就捧到上天。








7


我成日都唔記得 share 呢首歌。


請戴上耳機 OR 請在有家長陪同下聆聽。認真 : )  (講呢D野真係好白痴)


好正…… 個種迷幻feel,哈哈。






我愛上他們那股迷幻和玩味。










8


想看 :


好想睇吖…………但揾唔到呀





昨晚還想重溫一次《夢之安魂曲》,但不敢看,我一直不敢再看。

我很喜歡這套電影,但它真的會讓你很絕望,觀影過程真的是「讓你死一次」(DB人說的),

不敢看不是因為很恐怖而不敢看,而是它所帶來的心理衝擊讓我好難受。

不過,真的很值得一看。

沒有留言: