2012年8月21日星期二

活在當下

今天去上環交還制服。作為一個路痴,google map 都救不了我,

找那棟大廈找了好久!真辛苦!

回家和撈文high tea,多寫意的下午。


撈文,我是說真的,I will always be there for you。

有時看着你,聽你說回那些事情,我都好心痛。

因為你,我覺得自己更應要努力愛自己、努力生活,

誰的生活不難過? 誰都可以抱怨生活,但不能放棄生活。

你今天說,既然經歷過痛苦絕望的生活,更應該學會簡單快樂開開心心的活下去。

你就是那種表面愈陽光,背後陰霾愈重的人,總是充滿活力,誰又懂你有多累親愛的 ……

親愛的你,雖然我不夠好,但請讓我陪你一輩子。

我不相信「只能陪你走一程」的說法。我相信我們……




現在我想,你不喜歡我也好,也要謝謝你一直傷害我,

因為我終於再沒有借口說服自己一直喜歡你。 : )






哈哈哈,草泥馬說「唔好成日小小事都咁開心啦,好似成日都比人虐待咁」

哈哈哈哈,咁我真係成日比人虐待吖嘛。

點解我可以咁可愛( 攤手搖頭 )  成日為小小事咁開心又成日為小小事擔心難過

點解一個咁可愛嘅女仔都可以冇男朋友架呢? 點解呢點解呢點解呢點解呢點解呢

哈哈哈哈哈,對唔住,唔好打我。

其實………








我係一個又可愛又有深度嘅女仔




哈哈哈哈哈哈哈

痴鬼線我又自high啦頂



哈哈哈哈哈

印證咗「成日小小事都咁開心」一點

唔該哂。

沒有留言: