2012年8月5日星期日

「我係咪好傻?」

不能理解之 - 為什麼女生總愛說自己傻?還愛問別人她是不是很傻?

通常自稱傻女傻婆的女生都不傻,扮傻真精。而真傻的則自稱「喪」,哈哈。

「我係咪好傻?」我對這句話真的莫名敏感!其實你想我比咩反應?

A:哈哈~ 你傻得好可愛 (妖!)
B:你點解咁傻?(同情tone)
C:係吖,你真係好傻(蠢)囉 (真誠刻薄tone)
D: ...

喂! 做咩咁中意塑造到自己個形象咁白癡姐?

好似我呢種人....不知幾想形象聰明D!!(淚奔~~~)


誠徵comments: 大家的想法、如何回應 「我係咪好傻?」


真心想知,唔好要我零comment吖!?:(

4 則留言:

匿名 說...

傻人通常不會知道自己傻,通常是以別人角度所認定

匿名 說...

身邊點都會有人問哩個問題,我即時反應都同你一樣:頂!你想我比咩反應你?
如果問果個人都唔熟的話,我就會話:都唔係嘅,係你諗野太單純/簡單姐~
熟嘅話我諗我會大鬧佢一場,再安慰佢掛lol

TWY. 說...

「傻人通常不會知道自己傻,通常是以別人角度所認定」

哈哈,係吖。


「身邊點都會有人問哩個問題,我即時反應都同你一樣:頂!你想我比咩反應你?
如果問果個人都唔熟的話,我就會話:都唔係嘅,係你諗野太單純/簡單姐~
熟嘅話我諗我會大鬧佢一場,再安慰佢掛lol」

咪係囉!!我有時仲會毛管動。

(握手)反應一樣

匿名 說...

假裝認同說「maybe啦」
因為真的不知道要怎樣回答..