2012年8月21日星期二

I DID ITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!


辭職恢復自由身的感覺還真不習慣,哈哈。

昨天和前天在Expo幫忙,有達明一派演唱會。兩天都是四點上班,七點多才有人,所有人都悶慌了!

真的一直站着,看着一片荒涼的景況,默默等待時間流逝。

好不容易七點鐘,外面就會有個做問卷訪問的帥哥在外面踱步,我和阿娟就會花痴地「昅」他,

哈哈,阿娟好猖狂,一直望着人家發呆耶!由於那枚帥哥屬於典型帥,所以不是我的菜,

就是可看可不看啦。

上次馬戲團show起碼有外國帥哥客,今次………真的沒有…………

收工前我們默默地洗東西,一直聽到明哥在唱歌,

唉!好彩唔係Eason!如果唔係我真係爬冷氣糟入去架!Coz下週就是Eason演唱會!!!

唔係fan,係場外冷清清地收檔聽到Eason係場內重口味都想喊啦吓馬?




然後今天交完兩萬元學費,一貧如洗。

沒有辦法,其實還蠻無奈的,為了錢也跟我媽隔空吵了兩次架,我還氣到大哭了一場,

也不全因為錢,出發點也不是因為錢,好煩@%Y#^


逛過書店,看到







啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!盧嘉雯!!!!下次唔該帶埋我去band show!!!!

啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!我去唔到個個銀礦灣沙灘音樂節!!!!!!

妳玩得咁開心!!!!妝溶哂都有艷遇!!!!重點係艷遇!!!!係艷遇啊!!!!

仲要勁浪漫有下文~~~~~個男仔仲要都ok喎,中意rock嘅男仔好正啊啊啊~~~~

我想死好憂鬱哈哈哈

哈哈哈唔該唔好打我,係吖,我係恨男人恨到發咗癲!!哈哈哈嗚嗚嗚 哈哈哈  =_=

啊~~~~~~~下次我一定要去到,哈哈。







I DID ITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!

好好玩。其實冇咁鮮粉紅,係桃紅,唔算好中意,但for the first time已經好正,

效果好又平!


我打薄咗好多頭髮,好癲XD







聽日見darling 好開心 :D

沒有留言: