2013年3月12日星期二

「其實你有冇對我心動過?」


其實同FD一組做project 真係唔係幾好,想發火都冇得發,好似今日咁。

上個 term 對住班蛋散都可以唔Q理佢地辛苦D自己搞掂。

對住 FD 我唔係想怪佢,更加唔想發火,但有 D 野真係……點可以咁架?

平時我係真係可以算任整唔嬲,EQ都唔錯。

但係一做起project我係真係好認真,幾嚴苛囉。唉,希望唔好留痕係佢地心底啦。

其實我EQ真係馬馬,哈哈哈。




今晚一定要打日記,哈哈哈,唔打會比人插。



晚上跟撈文詳談了一輪,他搖電話來的開場白是:「我左右手嘅無名指,點都會留比你同Suet。」

類似是說有多愛我們之類的話,然後聽得我臉都發熱了,好肉麻啊麻甩婆。

聊了一輪他和一個男生的故事後,得出的結論是:「死啦,我可能真係LES……」

這個LES不LES 的話題我們由小五聊到現在,的確,當時我真的一度以為她是LES的,

主要是由於她太會照顧、保護女生,又太熱情了。

不過,撈文,只要當我回想你和男生聊天那種變聲法,以及你在胸毛男面前那副模樣,

我非常肯定你不會是LES。哈哈哈。


明明是你的心酸故事,但真的太好笑你這個人。

他是一個非常非常直率,直率到有點笨、直白得讓人有壓力的女生。

還好你沒有把「其實你有冇對我心動過?」說出來,因為他之前已說了一堆直話,

嚇得那個男生對他說:「你係咪女人黎架?」

其實呢,真係人嘅問題,有D女仔真係好適合講呢種對白:「其實你有冇對我心動過?」

可能有 6分溫柔 3分心機 1分楚楚可憐。

而我呢位朋友係會將成個意境扭曲到好似問緊條數學題咁 =_______=

「喂問你吖,條數點計呀?」 =  「其實你有冇對我心動過?」


仲有,佢中意親D 對象都係內斂型先死,哈哈哈,D 書呆子係被佢嚇走哂。

陽光型男仔可能會中意你夠直率,直率得可愛。但書生型……

陰公,成件事扭曲哂。



但是,我好喜歡你這樣的性格和態度。

其實喜歡一個人、想念一個人,就跟他說吧。不要想太多。

一種很純粹的感覺,一句很簡單的話,當下的感覺,就是我想你,我想讓你知道。

我希望學會這種坦白。

「我告訴你我喜歡你,這是我的感受,你喜歡我當然好,不喜歡就算吧。

我不喜歡浪費時間胡思亂想,也希望可以知道你的想法。」

啊,能做到這麼直接就好了。把心底裏想說的話吐出來~~



還好我們都把心底話說出來。



十年匆匆便過去,謝謝妳們不曾離開過。

明晚終能相聚,極度興奮。



一年過去,我真的能做到「 BE POSITIVE 」真的很開心。

希望來年可以完成更多對自己的期許。

好開心,好中意呢個moment 個種積極又開心嘅心情。





btw, 我真係用咗你句對白做 title  哈哈哈

1 則留言:

匿名 說...

算你啦,死婆