2013年3月15日星期五

總有一個爛組員



我真係冇乜考試運。平時英文堂上堂間中可以好到做範例,但到考試就考到成pat 屎咁,WTF。

仲要個個都以為你好勁,心知自己明明唔勁,加上臨場又鑊鑊甘嘅,唉。


聽日到GEA,好驚,嗚嗚。考完仲要對住個三(兩)個爛組員做 project。

有個女仔佢真係好好笑,講野冇point但又以為自己好勁擺哂款咁,我唔想做到好刻薄,

但我真係諗唔到如何和善地同呢種人溝通,同埋我份人其實有時真係好直,

上次好彩聰聰幫手打圓場,如果唔係我會爆,聰聰好勁,佢真係可以忍到present完先爆出黎。

經過上個term 慘痛教訓後,我唔想再忍呢D人。


Sorry,發洩文一篇。


溫書。

沒有留言: