2013年3月8日星期五

Jayesslee 黎香港呀!!


OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jayesslee Asia tour 黎香港呀!!!!!!!!!!

啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!!!!!!!!我要仆去啊!!!!!

我知道個時真係大叫 OMG! !!!!

但係諗諗下四月五……文獻 present想走堂都唔得,放六半,個show八點開,嶺南去浸大,好趕呀!!!

我要去啊!!!吼吼吼!!!

連我妹都話想去哈哈哈,因為我成日係屋企狂聽Jayesslee XD









聰聰話佢要染藍髮個時我仲興奮過佢,藍色啊! 我個頭失敗咗,哈哈,

我漂到D頭髮死哂都只係染到鮮綠,上唔到隻寶藍色,唉,仲要極甩色變得暗暗地,

跟住我上返第一次個隻粉紅。結果宜家都唔錯嘅,有粉紅同淺綠,係上唔到藍色失望姐。







沒有留言: