2013年3月14日星期四

朋友



琴晚終於可以一聚,真係好感動好感動,喊包JJ雯真係眼紅紅搞到我都有一剎那鼻酸。

去咗Pizza hut 勁食,三個女仔食四人餐,飽到完全係變咗肚大過胸!!

原本食得好 high,笑得好high,全場最嘈我地檯,雖然我應該覺得唔好意思,

但係我覺得聚餐梗係要發癲架啦,哈哈哈。

由於我同撈文都唔食紅蘿白仔,但又非常賤格地逼對方食,搞到D蘿白 BB四散檯面,

仲跌埋落杯水到 (係我……),勁核突。好低能。




食飽去碼頭傾計。

佢地話宜家嘅我真係開朗咗,開朗啲人都靚咗(哈哈哈,我自己覺得)。

佢地話以前睇我blog 真係好擔心我,成日都諗埋一邊又傷害自己。

其實真係好對你地唔住,成日都要你地擔心我。

放心啦,我真係變開朗咗好多啦:)




希望大家每日都過得開心。

特別是所有我曾認識的朋友,真心希望你們一切安好。


1 則留言:

匿名 說...

:)

LEMONWAI