2011年10月6日星期四

pre pre mock成績表出爐!


pre pre mock成績表出爐! 這幾天唯一一個能令我真正開心的消息。

中、LS、文學、旅款都band1啊!!好好好開心。

最差係英文,listening band 3,縱使reading band 2,最終都係band3 。


不過今次又唔係特別努力,一半係運氣掛……

不過我真係好好好開心,尤其係d 屎忽鬼搶咗我張成績表然後「嘩!!妳痴線架。」

哈哈哈,比我show off一次啦,冇幾可吖!!哈哈


不過英文…… 點解努力最多反而咁強差人意,同jojo一樣。


好消息對我真係一個好大嘅鼓舞。li 個星期其實好攰又…幾唔開心下,

返屋企一邊諗一邊陰陰嘴笑,然後被自己嘅努力感動到有丁丁丁點兒眼濕濕,

哈哈哈,我知我白痴。


bad news 係原來我未搞掂個死人IES state2!!!

勁煩


好啦,繼續加油。

2 則留言:

Mr.35 說...

Congratulations!!
咁你 d "剔剔" 咪好整齊?!

全部靠左列隊

TWY. 說...

一半一半啦… 最尾個三個好靚靚囉。 哈哈哈