2012年3月11日星期日

犯太歲

屬狗的犯太歲不能穿紅色,太準了,否則有血光之災。(其實我不信)

而我只是穿了有半截紅色的衛衣而已啊!!雙手都損傷。

左手開木筷包裝一拉,食指被刺到插了四五支剌,又嘔心又痛。

右手扭瓶蓋,食指扭那蓋子扭到皮都腫起來了。

我覺得用力到快放屁了,哈哈。

說起瓶蓋,可不可以設計得比較 female-user-friendly一點?

自問已算大力了,至少不算弱。但我最近扭瓶蓋真是挫敗連連!!

手指真的好痛,屎尿屁也快出來了,哈哈哈。


今天居然在7-11遇到催狂魔。好痴線。嚇得我急急吃完撈麵逃亡。

真係頂佢唔順,日日係到行黎行去捕獵,去圖書館又係望人捕獵,

日日都係個套「校服」,日日都披住個件風褸,肯定冇洗衫!!好核突

姐係D癡線佬都會睇下書吖。

日日都hea到咁嘅人,真係好…唔知點。搵D野做下啦!!!


點解個個都咁對你? 我真係覺得你好好笑,

如果個個都咁對你好明顯係你有問題啦下話?

對住你真係令我好攰好委屈好炆。

我咪做多次衰人囉有咩所謂?

唔好用死黎逼我,你愈講我真係愈想你死。

係吖我真係冷血,

如果我唔冷血就會比你搞到我癲。

係都要講D咁嘅野,係都要講到所有人欠哂你可憐你,咩都關於你。


我真係好想憎你,但係點解我仲要糾結千百輪!?


對不起,怨氣好重好討厭。



生活還是以自己為重心比較好,其次愛朋友、家人、貓s,夠了。

沒有留言: