2012年3月5日星期一

Happy Birthday to me

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦

冇所謂啦


其實有時冇所謂之後都會不自覺悵然若失。



祝我生日快樂。

sucks.

算啦,好似已經適應咗li種咁嘅生活。



其實對當下嘅生活真係好唔滿意。但係我又唔知點去過一個better life。

應該話個種「我知自己唔想要D咩,但唔知想要D咩」嘅「年輕人毛病」。

我嘅生活就好似黏答答潮濕嘅天氣咁,心情好妏、唔知想點咁。


所以,其實我好渴望離開一切熟悉嘅人熟悉嘅地方展開新生活,

不過,我知所謂新生活其實一樣又會重蹈覆轍……

問題唔係生活

係自己

係心境




我有時真係覺得自己好冇用,

然後又一直重複li句說話,

冇改變一直頹。








今朝起身……冇早餐

「妳自己去食啦,橫掂妳都去自修室架啦。」我媽。

WTF? 生日都去自修室?唔好咁毒啦

跟住我都費事食,係床到聽下歌hea到兩點,

屋企真係冇啖好食,連麵包都過哂期。

落街買車仔麵,天氣好好心情好好。

隨性又搭得好看的打扮,讓我心情好好。

今天睡醒的頭髮自然卷得好好看,心情好好。

起碼下晝睇下片食下野,過得OK la。



但係夜晚……

食飯前訓咗陣,發咗個惡夢……

起身打邊爐,冇響鈴冇蓮藕,肥牛好難食。

原本都冇乜野嘅,係攰攰地咁,但我媽見我呆呆地就話:

「我知你食得唔係好開心,下次出去食補返啦。一家人一齐食餐飯咪好囉。你又成日唔係屋企食,係咪?」

佢本身講得好地地我都冇野,講到尾我忍唔住冷笑,因為我feel到佢有責怪嘅意味。

姐係你都成日出去同你D fds食飯睇戲啦,我去自修室咋喎。

同埋係屋企食乜?又pizza、麥當奴?

如果你一個禮拜煮到一餐飯,我都滿足感動啦。

今晚原本話煮西餐,後尾又「冇時間」……原本我真係冇所謂,但係…唉,唔知


連生日蛋糕個生日牌都比我「DIY自己整」。因為訂唔切……



我諗返舊年,又係朋友唔得閒,正日都係同屋企人過。

去旺角,佢心血來潮捐血!我同我爸係門口等等等!企係到等咗成半個鐘,又炆又想喊。

係我爸扯火出聲:「人地生日妳去捐血!」 後尾我同我爸去咗下面行,我真係不斷眼濕濕,好委屈好樣衰。



不過諗返起佢送比我個個成千銀嘅袋……

我都冇得講囉

但係我寧願要個袋黎換個盡興嘅18歲生日

因為個袋……我唔係十分鍾意又費時hurt佢 =_=



唉。 我已經係個表面上要求好低嘅人黎架啦……



好悽慘哈哈。

4 則留言:

Elane 說...

祝你生日快樂^^

ching 說...

happy birthday ! :) 可以交個朋友嘛 :-D

TWY. 說...

re ching:
當然可以呀 :D

TWY. 說...

re yoyo:
thank you! ^v^