2012年3月19日星期一

Okay, Yuri again

MY MAN

男人就該像這樣,自然、man、有點孩子氣,

長相可以粗糙一點,至少不要太娘太柔。


我實在無法接受某類型的韓國男,例如臉讚裏某個男的,

我忘了他的名字,嘟嘴、手在臉旁比yeah、大領上衣、濃妝。

是不是男人?


好吧我不喜歡太典型的帥哥。


這才是男人!!




他的眼神啊啊啊啊





最近他留長了 , 不好看。




忽然發姣源於suet說他光頭佬!!!太過分 XD

說起男神女神的,很多人的追星態度、行為都好好笑,是真的好好笑。

包括:

1  你唔可以批評我男神/女神,唔係你就死!!

2  佢女友咁樣衰!插死佢!搶我男人?!!
3  (AKB)   _ _BB!!!  _ _BB!!!_ _BB!!!_ _BB!!!_ _BB!!!_ _BB!!!

4  妄想同偶像對話: 老公/老婆 我訓覺啦  我食飯啦   我病咗吖




姐係…… 偶像還偶像,任你無限花痴 kiss張 poster /电腦mon……

但係當你妄想將佢完全融入生活,想干汲埋佢擇偶、事業發展……

好恐怖………



由於Freja (我喜歡的model)今季好像缺席所有show,

fans都很擔心她會退出,於是一大輪…………

其實,退不退是她個人決定,

始終model界都是曇花一現的,難道一輩子當model?

而且個人覺得Freja不是十分喜歡當model,

如果她要退就退嘛,尊重她的決定。


更重要的是,人地可能純粹懶下姐,

成班無名小卒擔心到茶飯不思

god.



花痴歸花痴,理性少少。

尤其男士。(打冷震)




btw. all photos via tumblr!!!!

唔知點解有個人(好似外國人)批評我係tumblr偷圖

我只係覺得有D無厘頭 : p 

fine,可能我係衰嘅,無標明出處。



我有溫書架 !

1 則留言:

匿名 說...

感覺上你其實都係為偶像注入感情既人
只不過freja係例外姐....
so...