2012年4月12日星期四

my work

看回以前自己弄的圖。其實我還是很想弄圖。

不過已經很久很久沒弄了,尤其用了blogger,blogger很難自己set版面。














這幅用於一個F.4英文 poem project。我弄了banner和bg,最後居然被另一個組員肆自換掉了。

現在回想還是很生氣。

她還是我的好朋友,哈哈。當時我氣過頭一句話都不想跟她說。


真的很喜歡這banner呢  :(

Love you forever (Robin)是一首詩吧,我都忘了

3 則留言:

Unknown 說...

我記得好耐之前
有以為過第2張banner個個女仔係你
當時好似有"嘩識到貌似靚女,發達"既感覺
哈哈

btw以前一直覺得你個blog好stylish
我都想識整喱D野 :S

TWY. 說...

哈哈哈哈,對唔住我令你失望。

你都整下,上論壇學,其實唔係好難 :D

終於有野比你讚啦 XD

Unknown 說...

我又估中你會點覆我喇haha