2012年10月24日星期三

以前的你

以前的我可能脆弱得一個擁抱就能讓我崩潰。如果可以,真想給以前的自己一個擁抱,「很快你能熬過這一切」。我真的覺得自己曾患過輕度抑鬱,好可怕的日子。 哈哈,能夠重活一次真好。 以前我心裏的OS總是「其實我真的很不快樂」,現在的OS会是:「我很快樂,真的。」 我覺得‘三年‘就是一個轉折,心態、性格都會有點轉變。 希望我的人生會愈走愈好。失去的能釋懷,得到的則感恩。 走得蹌踉的人生,後來可能會有別樣的收穫。 加油~ 好忙喔~

2 則留言:

Mr .35 說...

^ ^
YEAH!!!
其實我都覺得你走出左高中嘅壓力好耐嫁啦....
(一日都係萬惡嘅DSE!!\_/)
見到你都好開心,我都覺得好似被你感染到....
希望你日日都咁開心~
Kevin(如果你仍然記得我係邊個嘅話...)

TWY. 說...

你係咪傻架Kevin!竟然以為我唔記得你!

哈哈,我好開心,能夠感染到人更開心。

你都要開開心心呀:D

能夠開心真係好幸福