2012年10月14日星期日

I am ready to be a 仆街少女!






好正。

最近因權志龍效應多了好多板仔板女。

因此!滑板大熱!淘寶70蚊人仔有塊:P

我和撈文兩個瘋了,準備(快訂了)淘兩塊fake penny board,哈哈哈,很便宜啊。

好期待!!  我的確是在非常心血來潮的情況下下決定的。Whatever~~~

I am ready to be a 仆街少女!! YOYOYO!!!

撈文說:「死啦,成日咁多鬼仔,比佢地見到真係『DAMN!!』我地架喎」

Citygate永遠都有幾隻靚鬼玩板。

其實真想問問Jaden和鬼仔可不可以教我們,哈哈哈。

不過想起 Jaden 和冬冬聯手笑我的日子......嗚嗚,還是不要好了!



25號25號25號25號25號25號25號25號!!!有Kolor!!!!!!!!!!!!

好想睇!!!但第日交essay,我好驚寫唔切 :(  去唔到 JoJo會唔會嬲死我?







好多野做,又有好多娛樂想做:(


又黎一個project..... my god

2 則留言:

匿名 說...

I was just thinking about That Auction and you’ve really helped out. Thanks!

liartz 說...

原來是 權志龍效應 ......