2012年10月11日星期四

其實可唔可以可愛啲而唔係咁低能?


啊啊啊,琴晚訓得兩粒鐘,今日真係幾乎暈囉。

一來做project,二來和韋國定通電話聊了兩小時。

平常我都不聽他的電話,但昨晚累到死卻竟然會接他的電話。

「妳係咪雙子座?」他劈頭第一句話。

「唔係囉!!雙魚啊。」

「我發現我最搞唔掂嘅星座就係雙子同雙魚!!」

哈哈哈,然後我大笑。 很有成就感(白痴啊)。

雙子雙魚某方面挺相似的: 多變、難捉摸、雙重性格這些。

不過雙子比雙魚強勢很多嘛。

他女友是雙子座,哈哈哈。 講講講一直講他女友。


十月十除了是suet的生日還是我和韋國定的相識週年紀念,七年了耶,嘖嘖嘖。

基本上近四年我都忘了這個日子,哈哈哈,什麼紀念,挺別扭的。 昨晚我們其實都忘了是十月十。

然後他忽然講起轉瞬已七年,才覺得很有緣地1010再聯絡。



近一年每次聯絡他都向我發脾氣,無理取鬧到極點。

他是少數能讓我火爆到極點的人。昨晚我才知道他有煙癮……

然後講了幾句他又生氣了。

有一次是他減肥,半夜卻餓了。然後他煮了速食麵,我跟他說「即食麵好肥架喎」

「妖你唔早講?!!我落咗啦!!」(極生氣的語氣)

但係大佬吖,1,係人都知即食麵好肥。

2,關我鬼事!!!?

想起還在生氣 =_=







今天一直在辦學生資助申請表,排隊排了兩個多小時啊!!!好煩。

不過嘿嘿,好開心,D同學仔真係幾好玩。



放學還是和草泥馬去吃飯。我覺得草泥馬愈來愈有姐姐的感覺。

例如我今天差點衝出馬路時,她會一把抓住我的書包,然後罵我「你個死智障,車死你呀!唉,冇得救架啦你」

我一向被她罵,所以也習慣了,我都會「哈哈哈」帶過 (因為我真的很智障,沒法子)

她好像一個常常罵妹妹的姐姐。

「 好想有人照顧我~~ 」過馬路時我忽然憧憬着。

一個人時我很正常,但只要和某些人在一起時就會很依賴他們,會忽然變得很智障。


其實我可唔可以可愛啲而唔係咁低能?

因為草泥馬說「冇男人肯陪你二逼架,再咁二搵唔到男人。」

本性難移啊,我一高興就忍不住二起來了  : (

姐係已經唔靚架啦,仲要咁二,哈哈哈。

不過其實我D表層sss好正常,識耐咗我先發膠架。

沒有留言: