2012年2月24日星期五

F6 LAST DAY


F6

LAST  DAY

三年啦。真係好唔捨得。

眼濕濕咗好幾輪。

影咗好多好多好多相,全部係人地度 XD

齊齊入大學!!!!!!!!!

好攰呀,笑到好攰好耐冇試過。

4-6 D 我會好好記住你地 珍惜你地!!!!


我唔敢寫咁多感性野,唔想喊呀!

love you


我唔係度架 :P 偷人圖咋








人地個結他。 我真係好中意


全級最高 + 全級最矮  哈哈哈,笑死我。其實我都係咁矮。



See you  in next week... hahaha

Actually, I can still see all of you for quite a lot of times in March...

4 則留言:

匿名 說...

人生其中一個轉捩點 加油要上大學牙 (又是我)

TWY. 說...

re 又是你:

我會努力的 :)

妳呢? 妳要考大學嗎?

匿名 說...

我都今年考大學牙!一齊比心機吧(又是我)

TWY. 說...

一齊努力!!!大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學大學 !!!!